Kanske

Dags för en uppdatering. Känner ingen jätte lust att blogga. Men det kan väl vara bra. Killarna har blivit urnsatta och graven är iordning för dom. Nu är det jätte fint hos dom.

Jag har börjat jobba 25% nu. Två dagar i veckan med 5 timmar, känns bra för mig iaf. Måste ju komma tillbaka till jobbet då ekonomin är lidande av att jag är hemma. Pengar behöver man ju alltid tyvärr. Hade varit rätt gött att vara ekonomiskt obereonde men det lär man ju aldrig bli.

Har kiommit hem ifrån jobbet nu, Amanda sover och Dessi är på Frölunda Torg.,

Ha det fint mina trogna läsare som är här inne varjedag för att kolla om jag uppdaterat.


Kommentarer
Postat av: Maria

Du glömde ju att amanda fyllt år :)

2009-05-05 @ 06:12:45
URL: http://byggmaria.blogg.se/
Postat av: Mamma

Förstår om det var gott att få komma tillbaka till jobbet efter en mycket tuff tid, ta det lugnt så fixar sig allt // kram <3

2009-05-05 @ 08:11:30
Postat av: DeA

jag är dig trogen både på bloggen o i vardagen ;-)

Men de vet du ju redan.

2009-05-05 @ 13:45:14
URL: http://familjenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0