Träff m.m.

Idag hade vi som sagt en träff med en familj som drabbats av samma sak som vi. Deras son dog dagen innnan nyår. Dom var ungefär lika gamla som vi är det kändes lättare en vad man först hade tänkt sig. Trodde till en början att det skulle vara jätte jobbigt, men det var det inte. Man hade ungefär likadan tankar och funderingar på allt. Det är svårt för den som inte förlorat sitt barn hur det där. Men dessa två visste precis hur vi känner och vi visste hur dom känner. Ingen annan en den som drabbats kan säga att man vet, det vet man inte. Kommer att träffa dom på tisdag när vi skall på spädbarnsfondens fråge kväll.

Maria var barnvakt idag när vi var iväg, det var inget gnäll eller ledsam minner alls när vi gick idag som det brukar vara. Hon skötte sig ordentligt. Men jag hade sagt till henne innan att hon skulle passa Maria så hon inte hittade på något bus, :) Sen blev hon ledesen när Maria skulle gå, så när jag kom upp från garaget efter att ha släppt ut Maria så rusade hon till dörren så stod abra jag där. Vilken besvikelse för henne.

imorgon skall vi åka ut till min mamma och pappa och hälsa på. Sen en sväng till anders efter det, hämta lite grejer inför hans stötdämpare byte som skall ske i mitt garage. Så skall givetvis Amanda få hälsa på sina mjau som hon hon saknar. Dom var lite gosigare än vad blixten är. Han vill bara busa med henne hela tiden. Nu sitter Dessi o spelar Guitar hero eller hur det stavas och jag bloggar måste slita oss till sängen. men man drar sig från det för man ligger bara o funderar i sängen. men man måste ju sova lite iaf.

Kommentarer
Postat av: Maria

ska ni hälsa på FAFFA =)

2009-03-06 @ 06:19:48
URL: http://byggmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0