Onsdag

Idag har jag varit på gymmet för att rensa tankarna lite, kändes skönt tränade alltid innan om det var något som bekymmrade en. Men nu på senare har jag inte tränat alls. Så idag ringde jag Leif efter att Dessi sa till mig att åka o träna. Så vi sågs på gymmet vis sex tiden. Det var väldigt tungt. Men skönt.

I morgon kommer jag troligen montera på en cykelsadel på min cykel också om jag orkar. Kommer väl ha träningsvärk efter idag. Skall gå o lägga mig nu, Dessi och Amanda och Blixten sover så det e bara jag kvar.


Kommentarer
Postat av: Maria

då får vi börja springa snart då :)

2009-03-19 @ 06:27:20
URL: http://byggmaria.blogg.se/
Postat av: killcraig

bra fläskis att du börjat träna så dina bilrutor försvinner till sommaren =))

2009-03-19 @ 07:42:42
URL: http://karlssonjimmy.blogg.se/
Postat av: mamma

Träningsvärk har du säkert, men det är bara att fortsätta, du kan ju alltid springa med Maria i Skatås ex.vis. Ha det gott // Kram mamma<3

2009-03-19 @ 08:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0