Måndag

Idag har Dessi varit på läkar kontroll och jag o Amanda har varit på kontoret och trollat liteför christer, då Amanda hade med sig sin trolleribok.  Sen åkte vi en sväng Amanda somnade, o vi hämtade dessi o gunilla på vägen. Sen bar det av till ICA Maxi där det handlades en del, som tur var sov Amanda i bilen så jag slapp gå med in. :)

Nu kommer snart Dessis syster hit som bo i Karlskoga, O senare i kväll skall jag byta tändstift i bilen då jag hittade ett igår som inte såg så shysst ut. Kan förklara misständningarna vid fullgas pådrag.

Slut för nu

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas att du är hemma en stund i morgon förmiddag när du fyller år. // Kram mamma <3

2009-03-30 @ 18:42:59
Postat av: mamma

Grattis på födelsedagen <3 // Kram från oss på Orust

2009-03-31 @ 08:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0