Hämtat bilen

Idag har jag varit Uddevalla och hämtat min bil från verkstaden. Blev en helt annan bil när dom var klara med den. Så underbar o köra nu. Sen körde jag hem min bror Magnus, han har varit här sedan måndags efter mammas bil olycka. I morgon skall vi träffa en annan familj som också drabbats av plötslig spädbarndöd, dom förlorade sin dagen innan nyår så det är ganska nära oss. Får hoppas att det blir bra, men det blir det säkert. Jutta skall vara med också så då blir det nog lite lätttare att prata, kanske.

Lägger upp en bild på våran älskade son Kevin och sin stolta storasyster Amanda


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för all hjälp med Magnus, kan nu bara hjälpa oss hitta en liten billig för för max 5000 kr så blir vi ännu gladare. Lycka till idag, det går jättebra det känner jag på mig // Kram mamma

2009-03-05 @ 09:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0