Fredag.

Blir inte så mycket uppdaterat här. Men får göra ett försök. Är nere i en blogg svacka.

Igår möblerade vi om i vardagsrummet, flytt soffan och bokhyllan m.m. Blev mycket bättre, tar ett tag innan man bor in sig. Nu är det bara en massa sladdar kvar att fixa då allt i princip låg i bokhllan. Modem, digitalbox, etc. Så nu har vi ingen tv kabel inkopplad så det går bara att se på dvd o spela xbox just nu. Men det funkar tills jag orkar åka o fixa lite kabel på jobbet. Vill ju ha lagom längd på dom för att slippa massa ringar liggandes bakom bokhyllan.

Sen cyklade jag o Amanda till affären för att handla lite, kul kul.

Idag har jag varit med Fredrik och provkört bilar. Kan ju bara säga till alla, att nya Volvo S80 inte håller måttet, mycket plastigt i detaljer m.m. om man jämför med sina tyska kollegor. Känndes som att en fransk bil för hälften av pengen e mer prisvärd.

Sen har vi varit hos Jenny och Daniel idag. Det var mycket trevligt även om Amanda var lite blyg i början men det gick över när Daniel gav henne cokladbollar. hehe. Känns bra att prata med dom. Allt känns s avspännt även om vi bara träffats några gånger. Nästa gång kommer dom hem till oss. Så får dom se hur vi har det.

Avslutar med en bild på ena min son och dotter

En bild från tiden från tiden på Neonatal SU Östra.


Prinssessan i Pappas skor

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gott att ni trivs ihop med den andra familjen. Kan tänka mig att Amanda gillar att få åka med på cykeln, det blir lite annat än att sitta i vagnen.

Ha det gott // kram <3

2009-03-21 @ 08:16:34
Postat av: killcraig

vadå blogg svaka det får du inte ha jag måste ju ha något att läsa ju så skärp dig nu =)



sen så tycker jag att ni ska ut och promenera lite tillsammans inte sitta och spela hela dagarna bara, så ut och gå med er =) funderar själv på ett nintendo =P

2009-03-21 @ 12:03:08
URL: http://karlssonjimmy.blogg.se/
Postat av: killcraig

vi syns på vasa loppet fläskis =) kram

2009-03-21 @ 18:24:06
URL: http://karlssonjimmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0