Svar till anonym

Hur har du kunnat se det på svart och vitt skulle jag hemskt gärna vilja veta. Det är bara vi inom familjen som sett Kevin och vi föräldrar som väljer när några bilder skall publiceras eller visas av vårat gemensama döda barn OAVSETT vem som tagit korten och det är bara tre stycken som tog kort igår. Vem kan vara så jävla dum i huvudet att visa någon utanför familjen kort på vårat döda barn utan våran tillåtelse. Jag blir så jävla förbannad och ledsen, Du som visat någon annan vill jag gärna hör av sig till mig annars blir jag grymmt besviken. Fy fan för dig, vi kommer själva bestämma när vi orkar visa bilder.


Anonym om Kevin har lämnat oss:
beklagar sorgen...
livet är orättvist och ibland undrar man om det finns någon gud... blev oehört chockad när jag fick höra igår vad som hade hänt och trodde först inte på det förrän jag såg det på svart och vitt...
tänker på er...
IP: 83.2?9.2?9.1?3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte är det jag i alla fall, jag skriver "mamma" när jag besöker er sida, jag har absolut ingen anledning att visa kort för någon, men jag tror inte att du tror att det är jag heller, blir själv så jävla förbannad när den här typen skriver som han/hon gör. Ta hand om er // Kram mamma

2009-02-08 @ 18:20:45
Postat av: Therese

Va e det för en idiot som inte vet bättre än så!? Herregud tänk människa!

2009-02-08 @ 20:50:06
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0