Saknad

Ingen utom den som mist sitt barn kan känna en sådan enorm saknad och sorg som jag känner. Saknar värkligen min lilla kille. Pappas kille som jag var så himla lycklig över och nu har han lämnat mig. O nej han är inte hemma hos sin bror. Båda är hemifrån hemma är här. Här hos oss. Så att vi kan gosa med dom lukta dom i håret. Finns inget som luktar så gott som små barn. Dom luktar bebis. Kevins snutte luktar fortfarande honom man kan ta den lägga sig i sängen och bara ill gråta. Hade det inte varit för min solstråle till dotter så hade man inte orkat. Hon behöver oss. Så man får stå på sig för hennes skull. Man får gråta i smyg. så hon inte tror att hon gjort fel.

Åhhhhhh

Kommentarer
Postat av: hanna

tänker på er.. kram hanna

2009-02-10 @ 08:16:28
Postat av: Sara

Jag är så hemskt ledsen för eran skull! Jag följer både din och Dessis blogg och förstår inte hur världen kan vara så orättvis. Styrkekramar från Sara

2009-02-10 @ 10:52:49
Postat av: Johanna

tråkigt att ni tog mitt inlägg så...

jag menade bara väl... jag önskar INGEN i hela världen en sådan sak som att förlora sina barn på det viset... jag fick veta ifrån en familje medlem samt såg Ds inlägg på famliv. Blev så oehört chockad och ledsen på kvällen.. av händelsen blev jag riktigt ledsen för er skull... ni får tro vad ni vill... men jag är ingen falsk människa... även om ni verkar som ni tror det...

2009-02-10 @ 11:39:25
Postat av: Mamma

Jag har inga ord just nu i denna stund för hur mycket jag lider mer er, men ni finns hela tiden i mina / våra tankar. Det var mycket fint av Leif att ta på sig hela begravningskostnaden. Magnus har skrivit en fin sång till Kevin och vi hoppas allihop att vi får komma och ta ett sista farväl och stötta er i den tunga dag som nalkas er // Många kramar mamma (sköt om er och ät ordentligt, det behöver man för att få styrka) än en gång många kramar mamma <3 <3 <3

2009-02-10 @ 12:23:23
Postat av: Johanna

Änglanatt



Vågorna svallar mot stranden så stilla i gryningens timma

Fåglarna flyger mot skyn, strålande skimmer av solen

Änglarna sjunger ditt namn i den klara och frostiga natten

Himmelen öppnar sin famn, stjärnorna åter ska lysa

2009-02-11 @ 16:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0