Måndag 090209

Idag är det måndag,

Har varit två jobbiga dagar, man tänker på honom hela tiden, men man måste vara stark för våran dotter behöver oss. Man får gråta i smyg när hon inte ser.

Idag har vi varit hos min syter och fikat och ätit semlor. Sen var vi på Frölunda torg där jag köpte nya skor och datorhögtalare. Dom var till Dessi först men dom kopplades in i min dator ist. Jag hade ju inga innan. Fast vi byter nog så hon får dom nya o jag tar hennes gamla. Dessi köpte massa kläder idag, till Amanda och sig.

Nu är Maria här och vi har ätit kinesikt till middag idag.

Sen fick jag ett trevligt besked igår och det är min chef tar hela begravnings kostnaden och det är ju välkommet i denna stund.

Kommeren uppdatering senare.

Kommentarer
Postat av: Familjen ekelund

Känner inte er (pratat med din tjej på failjeliv i ett forum) men sitter här med tårar som sprutar ner längs med kinderna.. livet är så orättvist!!



Massa styrkekramar

2009-02-10 @ 12:00:45
URL: http://familjenekelund.blogspot.com
Postat av: Gry

Kjære dere. har fulgt deres blogg en god stund,men vært bortreist en stund.... Og hvilket sjokk... ,Det finnes ingen ord til trøst,ingen ting annet enn mange varme tanker til dere alle i denne tunge tid fra en annen mamma med to himmelbarn

2009-03-02 @ 16:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0