Hemma

Nu är vi hemma ifrån Skeppshult kom hem vid tre tiden idag. Inte så dåligt väder att köra i idag. Hade varit värre om vi åkte på eftermiddagen/kvällen. Igår hjälpte jag jimmy med bromsarna. Det gick ju fint bara att givaren till beläggen var sönder så han fick köpa en ny sådan. Lite surt för honom.

Imorgon skall vi och träffa våran älskade son Kevin, en sista gång innan kistläggningen som är på onsdag. Nu är han obducerad så nu ser han väl lite annorlunda ut kan jag tänka mig. Kommer kanske likna sin bror Robin mer. Men det spelar ingen roll han är min älskade son för det.

Amandas idol Maiiia kommer och passar henne imorgon när vi skall dit. Så vi kan vara själva där.

God natt på er kommer en update efter sjukhus besöket imorgon


Kommentarer
Postat av: Ann (anniii på FL)

Vill ge er massa styrke kramar till er för i morgon inför erat möte med eran son. Hoppas verkligen att det går så som ni har hoppats på när det gäller mötet. Massa kramar Ann och Josefina.

2009-02-22 @ 02:35:50
URL: http://josefinasmamma.blogg.se/
Postat av: mamma

Hoppas att allt går bra idag, tänker på er <3

Hade gärna kommit in på onsdag och passat Amanda men mäklaren och en familj kommer hit klockan 11 för att titta på huset, det går tyvärr inte att avboka med tanke på katter och hund som jag måste sätta i bilen medan dom är här. Men du vet att jag kommer när jag kan. Hoppas nu att jag får ett lösen till Dessis blogg, vill gärna följa er vidare .....

ge Kevin en puss från oss // Kram mamma <3

2009-02-22 @ 09:41:17
Postat av: Ingrid S

Varma tankar till er idag.



Var rädda om varandra!

2009-02-22 @ 18:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0