Besökt Kevin

Hej

Idag har vi varit och besökt våran son Kevin på sjukhuset. Det var inte som jag hade tänkt mig, trodde han skulle vara mer ihop sjunken än var han var. Det såg bara ut som om vårat lilla barn låg och sov. Han var så söt. förstår inte varför han också skulle tas ifrån oss. så meningslöst, Det var en känsloladdad situation men väldigt fin. Jag har varit lite nere och ledsen sen vi var där. Får hoppas att Amanda inte märkte något.

Amanda har blivit lite bättre, spyr fortfarande så fort hon har druckit, men hon har kissat iaf så hon har ju fått isig lite uav det hon dricker och de är ju bra. Jag sa till henne idag att hon är det finaste Pappa har och att jag älskar henne och hon skall få allt hon vill ha. Då sa hon vov vov. och så fick det bli. Idag har vi köpt Blixten, en Jack Russel/Pappilon blandras valp, som är åtta veckor. Han är absolut ingen ersättare eller så för Kevin som nu många tror, Utan Blixten är ett sätt att få oss och komma ut mer, sen har vi kollat på hund ett tag och pratat mycket om det. Blixten är till för oss och Amanda så vi får komma ut och få lite annat i tankarna. Så ingen negativ kritik nu, den kan ni spara för er själva vi behöver inte höra det, det är inte det vi behöver nu. Här kommer en bild


Kommentarer
Postat av: Ingrid S

Ni genomgår det allra värsta föräldrar och syskon kan uppleva, att ens barn blir änglabarn.Jag läste hela Dessis blogg igår.Har tänkt mycket på er idag, att ni nu har ännu en begravning att gå på. ---Och idag har ni hämtat en liten valp, som jag är helt säker på att ni får mycket glädje av. Som du skriver, ni kommer ut.---Hittade hit från mammamelissa.blogg.se.



Var rädda om varandra!



2009-02-13 @ 01:53:38
Postat av: Anna Gävle

tycker ni är helt underbara att skaffa en hund så ni kommer ut blir lätt att man sitter inne tyvär ni är helt otroliga :) ta hand om varandra

2009-02-13 @ 08:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0