Besökt Kevin

idag försov vi oss vaknade inte förän halv nio. Då hade det redan hänt en olycka i köket. Lille Blixten har ju inte lätt för att hålla sig. Men det var så himla skönt att sova i sin egna säng efter nästan en vecka trotts alarmet på 06,50. Maria kom hit idag vid 10 och passa Amanda medans vi åkte till Kevin för att träffa honom innan kistläggningen. Trodde han skulle vara mer lik Robin idag men det var inte så illa som jag tänkte mig, trodde han skulle vara helt insjunken som Robin var men han var jätte fin. Bara ett snitt över huvudet som dom sytt ihop men rejäla stygn och ett stort över bröstkorgen. Men annars var han lika fin som innan det helt onödiga hände, det som inte fick hända hände.

Eftersom det gick så bra med Maria som barnvakt kunde vi passa på att stor handla idag också. vi har inte gjort det sen innan jul. Så det blev en rejäl handling och nu står min älskade och lagar kyckling/gryta/pastasås kommer bli mumma. Medans min lilla prinsessa sover middag. Lite senare än vanligt.

Har även uppdaterat min profil :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att allt har gått bra för er idag, mina tankar var hos er hela förmiddagen // Kram mamma

2009-02-22 @ 18:33:33
Postat av: Ingrid S

Du skriver med en sådan värme och kärkek till pojkarna, som alltid är med er.



Var rädda om varandra!

2009-02-23 @ 09:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0