Amanda lite bättre

Hej Amanda är lite bättre nu har bara spytt lite grann idag. Hon åt 3/4 polar smörgås med ost förut idag som hon har fått behålla. Hon vaknade för en stund sedan och sa voff voff. Så jag och hon gick upp och Dessi fick sova. Hon ville ha en macka till men när den väl var upptinad och färdig och hon hade druckit mer saft/socker/salt så ville hon gå in och sova. Så nu får man chans till ett blogg inlägg.

Idag har vi lyssnat på låtar till begravningen. Vi har kommit fram till två st. Sen skall min lillebror Magnus sjunga en låt som han har skrivit. Blir så glad. <3 Sen har vi tagit hjälp av en kille som skall skriva om en av sina låtar till Kevin % Robin, som också kommer att vara med på begravningen. Vi har även sagt att våra två killar skall ligga i samma urna. Dom har ju varit med varandra hela tiden så varför inte nu också. Sen har vi en tid på tisdag då vi skall kolla på olika gravstenar. Sen kommer prästen helena hit på tisdag eftermiddag och skall gå genom begravningsprogram. Blir jobbigt. suck

I dag har jag varit och ätit lunch med Fredrik, var riktigt skönt att få komma ut och bara vara som vanligt eller hur man skall säga. Skönt att träffa människor. Blixten fick också följa med, så har jag köpt en sele till honom idag som givitvis redan gått sönder. Måste kolla imorgon om jag hittar kvittot. Han får ha strumpans (våran gammla katt) sele nu så länge.

Slut för i natt kommer en ny update om läget i morgon om tid ges

Kommentarer
Postat av: Ingrid S

Vad fint att de får ligga tillsammans i en urna. Hoppas att ni har familj och vänner som stöttar er,nu när ni har så stor sorg och har det så jobbigt.

Var rädda om varandra!

2009-02-14 @ 19:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0