Sommar däck m.m.

I kväll natt har sommar däcken kommit på bilen. Lyckades med ett underbart fenom, jag drog av en hjulbult. Kul kul. det tråkiga var att jag drog av en i höstas också som jag inte orkat åtgärda ännu. Så nu blev två avdragna på samma hjul som tur var släppte denna så jag kunde skruva ut den. Den andra måste borras ut. Så fick sno fran andra sidan, så nu har jag bara 4 hjulbultar per fälg fram. Men det finns ju bilar som har det så.

Fick ner innerskärmen också när jag ändå höll på så att jag fick ut min larmsiren. Så nu skall det bara inhandlas batterier sen skall den lämnas till pappa för lite lödnings uppdrag. Visst jag kan löda själv men han är bättre n mig. =)

Dags o ta sig en blunder nu för klockan ringer klockan 6.10 i morgon. Det gör den varje morgon för att hunden skall ut. Men man vaknar ändå inte förän 7-8 ändå..

Får avsluta med att torrbullen värkligen var torr. =)

Ha det fint

Kommentarer
Postat av: Maria

På fotbollsplanen. :)

2009-04-09 @ 13:24:47
URL: http://byggmaria.blogg.se/
Postat av: mamma

Det var väl inte så bra att dra i sönder ytterliggare en bult, men du har ju 4 på varje framdäck, men du bör nog fixa detta snarast så inget händer // Kram mamma <3

2009-04-09 @ 13:31:26
Postat av: killcraig

uppdatera

2009-04-10 @ 13:32:25
URL: http://karlssonjimmy.blogg.se/
Postat av: Therese

nu vill jag inte läsa om sommardäken mer UPPDATERA TACK! hehe med vänlig hälsning tessan :-)

2009-04-12 @ 22:30:06
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0