Onsdag

Idag skulle vi träffat paret som har en grav intill våran som också mist en pojke. Men tyvärr så var Mamman sjuk så det blev inställt.

Sen så är det andra dagen som slappis fastighetesskötaren inte har tömt i sopprummet så det är stopp i röret. Så idag var det sopor i trappuppgången. Mysigt.

Har varit på gymmet idag och tränat. Känns bra. Men inte om man tittar på vad man orkar. Jag gick på löpbandet med lite varierande fart och höjd inställningar och gick 2 km på 16 minuter. För när man var i form så gick jag 2 km på 8 om man bara skulle göra dom 2 km. Men nu känns det segt. Men det är ju en start iaf. Göteborgsvarvet är snart men det blir till att hoppa över det iår igen. Är inte tillräkligt tränad. Kommer bara skada mig om jag skall springa 21 km asfalt, Benhinnorna kommer att ta död på mig.

Sen är killarns urna borta. Krematoriet hittar den inte. Och nej dom är inte ner sänkta i jorden ännu. Då krematoriet inte vet var dom skall ligga.

Hoppas dom hittar den annars är det krig.


Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Maria

Gick det bra och springa? Jag vill med säg till nästa gång :)

2009-04-17 @ 06:21:50
URL: http://byggmaria.blogg.se/
Postat av: mamma

Dags att uppdatera? Kram <3

2009-04-29 @ 17:31:22
Postat av: Anonym

uppdatera lite nu ;-)

2009-04-29 @ 20:26:15
Postat av: DeA

Ja uppdatera!!!!

2009-05-02 @ 14:05:26
URL: http://familjenab.blogg.se/
Postat av: MiB

Ähh. Varför. Orkar inte.

2009-05-02 @ 20:08:52
URL: http://mib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0