Ny dag

Idag är det en ny dag med nya förutsättnigar. En helt oförbrukad dag att ta tillvara på helt enkelt. Tänk på det.

Idag skall Dessi o fika med Amanda och jag skall förhoppningsvis till Daniel. Annars kommer jag ta mig en cykel runda till Hovås golfbana och hem igen. Så får jag ca 15 km cykel o det är ju hygligt. Men vi får se, hoppas ju att Daniel kan idag.

Igår så gjorde jag klart Företagets hemsida, nu skall vi bara lägga in fler artiklar i e-handeln. Kul kul

Vad skall ni göra idag?

Ha en trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Ann-Christine

Herregud, är det inte jobbigt att räkna alla points ?? Då kan man ju inte äta vad man vill ju :-O



Idag händer inte mycket, En promenad möjligtvis.

Kram

2009-04-13 @ 09:44:08
URL: http://frogspace.blogg.se/
Postat av: Therese

idag ska vi åka och fika i apladalen har jag tänkt...men får se vad johan säger, han e å tvättar bilen nu sen orkar han säkert inte hehe.

2009-04-13 @ 12:18:12
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0