Måndag kväll

Det blev ingen sväng till Daniel idag, lite synd. Dessi och Amanda var och lekte o fikade med Vanessa och hennes dotter. 

Men medans dom var iväg så jag fick mig en cykeltur till Hovås golfbana och hem igen. det var jobbigare än man trodde, När man var mindre kunde man cykla hur långt som helst utan att bli trött. Så är det inte längre kan jag säga.

Anders var här nu för en stund sedan för att konstatera att hans Bilstero har gett upp igen. Den gjorde det när jag hade den också men då lämnades den in på lagning och sen har den funkat tills nu då. Tråkigt.

Hoppas ni haft en bra dag.

Tack o god natt


Kommentarer
Postat av: Maria

duktigt av dig!

2009-04-14 @ 20:10:39
URL: http://byggmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0