Söndag 081109 - Fars dag



Vaknade med frukost på sängen idag. Det hör ju inte vanligheterna. :) Ägg mackor och kaffe, härligt. Sen fick jag sova ända till klockan 9 idag. Skönt att få sovmorgon hehe. 

Idag har vi inte gjort särskilt mycket, var och hämtat ett par paket och sen åt vi middag ute idag.

Ringde även och grattade min far på fars dag. Själv fick jag ett halsband för några veckor sedan från Amanda.

Tvärr är helgen redan slut. Ny arbets vecka börjar i morgon.

Ha en trevlig söndag kväll




Kommentarer
Postat av: Tessan

Du börjar ju bli haj på det här med bloggning hihi, kul med ännu en blogg att kolla in varje dag, du är en av 11 bloggar som för mig är obligatoriska att läsa varje morgon, middag och kväll ;-)

2008-11-09 @ 19:34:28
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0