Blandat

Idag har vi bytt stötdämpare på Anders bil, Gick ganks smidigt, bara lite svordomar som vanligt från mig när jag mekar med nån bil. Nu är den betydligt styvare och det e ju bra.

I morgon tänkre jag åka och hälsa på min Mormor, hon fyller ju år nästa lördag men då har jag inte tid att åka dit så får ta det i morgon. Hon mår ju inte så jätte bra och förstår knappt att man är där. Så vi får se hur det blir, troligen inte så himla kul. Men man måste ju hälsa på henne den sista stunden hon har i livet.

På tisdag skall vi på en möte på Spädbarnsfonden och träffa familjen vi träffade hos Jutta sist. Känns bra man får sånt stöd på något sätt av dom som varit med om samma sak.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag förstår hur du känner, åker själv ner till henne en dag, blir ev. på torsdag, men som sagt hon vet ju inte att man har varit där, men för personalens och en del släktingar kan det vara bra att man har varit där. tack än en gång för goda bullar, hälsa Dessi och Amanda // kram <3

2009-03-08 @ 18:51:50
Postat av: maria

hälsa henne även om hon inte vet vilka vi är!

2009-03-08 @ 22:32:16
URL: http://byggmaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

köp bmw saab rostar =P

2009-03-10 @ 18:15:08
Postat av: jimmy karlsson

köp bmw saab rostar =P

2009-03-10 @ 18:16:10
URL: http://karlssonjimmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0