Måndag

Idag har vi bestämmt den kompletta begravnings ordningen och mailat programmet till Begravningsbyrån för tryck av programblad. Sen har vi köpt en ny vardagsrumms matta och två torkställningar. Då den gammlas ben vek sig häromdagen. Man måste ju ändå kunna hänga tvätten.

Kopplingen på min bil e snart slut, tar väldigt dåligt nu. Sen så är stötdämparna slut så det får bli byte av dom först, så får jag se när jag får råd att fixa kopplingen. Man får ju inte så mycket när man är sjukskriven. :( Trist men sant. Får köra försikigt och inte dra med den. Som tur är gör jag inte det så ofta.

Idag har blixten varit duktig. Inget kiss eller bajs på golvet imorse när jag kom upp. Även om jag inte kom upp förän 7,30. Bra gjort av honom.

I morgon ringer troligen prästen. Måste kolla upp lite med församlings hemmet med henne. Sen fick vi hem offert och bild på gravstenen. Kommer bli jätte fint när den är klar.

Slut för nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

satt just och tänkte på Blixten och tänkte fråga hur det går, men jag fick svaret när jag läste här inne, gott att det går bra. Hoppas bara att du inte har glömt av sången som Magnus skall framföra i kyrkan. Ha det gott // Kram mamma

2009-02-23 @ 19:39:18
Postat av: Anonym

nä det förstår inte jag heller...men men, det löser väl sig på nåt sätt... ha det bra kram

2009-02-23 @ 21:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0