Tisdag

i går så krockade Mamma och fick åka in till Uddevalla sjukhus. Hon mår bra och har fått komma hem igen nu. Jag fick åka ut o hämta Magnus då Pappa är i Kungliga Huvudstaden med jobbet och kommer inte hem föräns imorgon eftermiddag/kväll.

Så idag har jag och Magnus varit och lämnat in min bil på lagning i Uddevalla. Var tvungen att byta stötdämparna så jag inte studsar av vägen, dåliga stötdämpare är ganska trafikfarligt ifall ingen visste det. Så det känns bra att få det bytt även om det är i tider när man inte har så mycket pengar eftersom man är sjukskriven. Men men. Så nu sitter Magnus här och spela GTA IV

I morgon skall vi o hämta bilen och på Torsdag skall vi få träffa en familj som också drabbats av plötslig spädbarnsdöd. Dom skall tydligen vara i våran ålder. Så vi får se om det är något för oss. Men förhoppningsvis.

Slut för nu


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för att ni har tagit hand om Magnus, jag mår bra, ett sår på hakan och ett under hakan, svullna ögonbryn efter glasögonen som blev totalt kvaddade, men dom går att ersätta. // Kram mamma

2009-03-04 @ 10:05:14
Postat av: jimmy karlsson

kvinnor och bilar hör inte ihop =))

2009-03-04 @ 12:41:24
URL: http://karlssonjimmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0