Söndag Morgon

Söndag morgon. Sitter med mitt media center tangentbord, inte riktigt samma som mitt vanliga. Tar längre tid att skriva på detta. Mitt gammla råkade jag hälla kaffe i. typiskt. Men det har jag diskat i diskmaskinen så får låta det torka ett tag nu så kanske det funkar.

Nu har hela helgen gått. Amanda och jag var på dop åt mitt syster barn Nathalie. Det var fint och trevligt. Tur att dom valde en annan kyrka, det var snällt av dom.

Idag har vet jag inte vad som händer, skall försöka göra det som Kronblom och jag är bäst på. Ingenting.

Tack o hej

Kommentarer
Postat av: mamma

Synd om ditt tangentbord, men sånt som händer. Kul att träffas i går på dopet. Hoppas att ni kan komma den 13 april på påsklunch/middag. Vi hörs // Kram mamma <3

2009-03-29 @ 21:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0